رنگ مبل تخت خواب شو و نحوه انتخاب آن

رنگ مبل تخت خواب شو

رنگ مبل تخت خواب شو یکی از ایده ال ترین انتخاب ها برای فضای داخلی خانه های مدرن محسوب می شود. از آن جایی که زندگی در خانه های آپارتمانی باعث شده تا استفاده از وسایل کارآمد با حجم کم بسیار مورد استقبال افراد قرار گیرد، ما در این مطلب سعی کرده ایم تا نحوه انتخاب رنگ مبل تخت خواب شو را با شما به اشتراک بگذاریم. اگر می خواهید برای فضای کار خود محیطی را به منظور استراحت روزمره تدارک ببینید، اگر در منازل دانشجویی شما فضا به اندازه کافی در اختیار ندارید، اگر صاحب چند فرزند شده اید و اتاق های خانه های آپارتمانی برای بهره گیری از تخت خواب فضا به اندازه کافی در اختیار شما قرار نگرفته است به شما توصیه می کنیم تا انتهای این متن با ما همراه بمانید. ما در آغاز به بررسی رنگ و اثرات آن در دکوراسیون داخلی می پردازیم.

اثرات رنگ‌ها در دکوراسیون داخلی چیست؟

باید بدانید که رنگ مبل تخت خواب شو علاوه بر زیبایی ظاهری می ‌توانند در تنظیم نور منزل نیز مؤثر واقع شوند. اگر از رنگ‌ های تیره استفاده کنیم، محیط داخلی تیره ‌تر به چشم می خورد؛ این در صورتی است که رنگ ‌های روشن سبب افزایش روشنایی می ‌شوند. یکی از دلایل این موضوع «بازتاب» نام دارد. رنگ‌ های تیره نور را به خود جذب می ‌کنند ولی رنگ‌ های روشن قادرند نور را انعکاس دهند و باعص بازتاب آن گردند. نور بازتاب شده در دکوراسیون داخلی جریان داشته و پرتوهای بیشتری از آن به چشم ‌های ما می‌ رسد، به همین منظور محیطی با رنگ ‌های روشن، از محیطی با رنگ‌های تیره روشن‌تر به نظر خواهد رسید.

مبل تختخوابشو مدل کاپری سایز 105

همچنین رنگ ‌ها می‌ توانند بر روی احساسات ما اثر مثبت و منفی بگذارند. احساسات متفاوتی مثل هیجان، شور و شادی، آرامش، غم و… همگی به وسیله ی رنگ ‌ها در ما برانگیخته می ‌شوند. یک نمود این واقعیت، نحوه ‌ی لباس پوشیدن ما در مجالس مختلف می باشد. در مراسم ‌هایی که با غصه همراه اند، معمولاً لباس‌ هایی با رنگ تیره و در مراسم ‌های شاد مثل عروسی و جشن تولد لباس ‌هایی با رنگ روشن به تن می کنیم تا احساسات خود را از این راه به دیگران نشان دهیم.

درنتیجه شناخت رنگ‌ ها و استفاده ‌ی به جا و درست از آن ‌ها یک هنر می باشد و با به کارگیری درست تئوری رنگ ‌ها در دکوراسیون داخلی منزل و یا حتی در محل کار می‌ توان آن را به گونه ‌ای طراحی کرد که بر احساسات افراد تأثیرات مطلوب گذاشت و حتی این احساسات را مدیریت نمود.

عاقلانه انتخاب کنید!

حقیقت آن است که همه ی رنگ ‌ها زیبا هستند؛ به عنوان نمونه رنگ ‌های سیاه و سفید اگرچه در ظاهر رنگ‌هایی متضاد می باشند، ولی هر یک در جای خود می ‌توانند بهترین و درست ترین انتخاب باشند. یک نکته ‌ی مهم در انتخاب رنگ‌ها در دکوراسیون داخلی آن است که رنگ مبل تخت خواب شو را صرفاً بر طبق زیبایی انتخاب نکنید. شاید در نگاه نخست بعضی از رنگ‌ ها زیبا باشند، ولی در نظر داشته باشید که قرار است مدت‌ ها با رنگی که انتخاب کرده اید، زندگی کنید و باید اثراتی که این رنگ‌ها بر روحیه‌ی شما می ‌گذارند، اثرات نامطلوبی نباشد. درنتیجه پیش از انتخاب هر رنگی به این فکر کنید که قرار است چه اثراتی را از رنگ‌ ها دریافت نمایید؟ اگر روحیات شما هیجانی و ماجراجویانه است، امکان دارد رنگ ‌های تند برایتان مناسب باشند. ولی اگر فردی با روحیات آرام هستید، باید از رنگ ‌های ملایم استفاده کنید.

یک عامل مهم دیگر در انتخاب رنگ ‌ها توجه به تناسب رنگ ‌ها در دکوراسیون داخلی می باشد. پرده ‌ها، سرامیک‌ ها، دیوار ها، مبلمان، میز و صندلی و وسیله ‌های دیگر باید با یکدیگر تناسب رنگی داشته باشند. درنتیجه پیش از آن که یک رنگ مشخص را انتخاب نمایید، به چیزهایی که رنگ آن ‌ها از پیش مشخص شده و در محیط مربوطه وجود دارند توجه نمایید. به عنوان مثال امکان دارد در یک آپارتمان که تازه خریده اید، هیچ رنگی وجود نداشته باشد، ولی رنگ سرامیک ‌ها قرمز باشد؛ درنتیجه در تصمیم ‌گیری ‌خود به ناچار باید رنگ قرمز و رنگ‌ هایی را که با آن تناسب دارند، در نظر داشته باشید، مگر این که قصد تعویض سرامیک‌ها را داشته باشید! در بخش بعد درباره ‌ی تناسب رنگ ‌ها خدمتتان توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد.

مبل تختخوابشو

صرفاً بر اساس زیبایی نباید انتخاب کنید. شاید در نگاه اول برخی از رنگ ‌ها به نظر زیبا باشند، اما در نظر بگیرید که قرار است مدت‌ زمان طولانی را با رنگی که انتخاب می کنید، زندگی کنید و باید اثراتی که این رنگ ‌ها بر روحیه‌ ی شما می ‌گذارند، اثرات نامطلوبی نباشند.

أصلا تناسب رنگ ‌ها در دکوراسیون داخلی به چه معناست؟

به منظور توضیح دادن مفهوم تناسب رنگ ‌ها باید موضوعی تحت عنوان چرخه‌ ی رنگ را خدمتتان توضیح دهیم. چرخه ‌ی رنگ یک نمودار به هم پیوسته از رنگ ‌ها می باشد که در آن رنگ‌ ها بر اساس یک رابطه ‌ی منطقی ـ دیداری در کنار یکدیگر قرار گرفته ‌اند. به شکل کلی رنگ‌ ها به دو دسته طبقه بندی می ‌شوند:

  • اول، رنگ ‌های اصلی یا اولیه.
  • دوم، رنگ‌ های فرعی یا ثانویه.

رنگ ‌های فرعی از ترکیب رنگ ‌های اصلی به وجود آمده اند. ولی رنگ‌ های اصلی خود به شکل مستقل وجود دارند. رنگ ‌های اصلی شامل رنگ ‌های قرمز، زرد و آبی می باشند که خود از هیچ رنگی به وجود نیامده ‌اند، ولی از ترکیب آن‌ ها همه ی رنگ ‌های دیگر به وجود می آیند. سبز، بنفش و نارنجی رنگ ‌هایی می باشند که از ترکیب رنگ‌ های اصلی به وجود آمده و در چرخه ‌ی رنگ در بین رنگ‌ های اصلی قرار گرفته اند. از ترکیب همه ی این رنگ ‌ها می ‌توان میلیون‌ ها رنگ دیگر به وجود آورد که البته بیشتر در دنیای دیجیتال تمایز دقیق میان آن ‌ها امکان ‌پذیر خواهد بود.

مبل تخت خواب شو دو نفره ۱۴۵ سانتی متر

این رنگ ‌ها در چرخه‌ ی رنگ بر اساس هارمونی که تشکیل می‌ دهند، در کنار یکدیگر قرار گرفته اند؛ در یک چرخه‌ ی رنگ اصلی دوازده رنگ وجود داشته که می ‌توان آن را به چهار دسته ‌ی سه رنگی تقسیم بندی نمود. به هر دسته ‌ی سه رنگی که در کنار هم قرار ‌گرفته اند، رنگ‌ های همجوار یا پیوسته می گویند. وقتی از تناسب رنگ حرف می زنیم در حقیقت درباره ‌ی ترکیب پیوسته ‌ای از رنگ ‌های همجوار صحبت می کنیم که دارای رنگ ‌های نزدیک به هم هستند. نزدیکی رنگ‌ ها در دکوراسیون داخلی از نظر اجزای متفاوت آن ها همان اصطلاح سِت کردن می باشد که در واقع به معنای متناسب بودن رنگ های مورد استفاده در اجزای مختلف دکوراسیون داخلی با همدیگر می باشد.

بخوانید:  بهترین و ارزان ترین مبل تخت خواب شو

شما در حال مطالعه مقاله رنگ مبل تخت خواب شو هستید.در ادامه همراه ما باشید:

رنگ‌های مختلف چه تأثیراتی بر روحیه‌ی ما دارند؟

رنگ مبل تخت خواب شو بر اساس احساساتی که انتقال می ‌دهند به دو دسته ‌ی کلی گرم و سرد تقسیم بندی می ‌شوند. رنگ‌ های گرم احساس گرمی و هیجان را به انسان انتقال می دهند و رنگ‌ های سرد احساس خونسردی و آرامش را در ما بیدار خواهند کرد. نیمه ‌ی قرمز رنگ چرخه ‌ی رنگ را رنگ ‌های گرم تشکیل می دهند و نیمه ‌ی آبی رنگ آن را رنگ‌ های سرد.

رنگ قرمز:

قرمز سرشار از انرژی می باشد که هر چه شدت آن افزایش یابد، این انرژی بیشتر می شود. به همین خاطر می ‌تواند به میزان زیادی باعث ترشح آدرنالین در بدن فرد شود. این رنگ برای اتاق نشیمن یا محل ناهار خوری پیشنهاد می‌ شود؛ چرا که می ‌تواند افراد را به مکالمه با هم ترغیب نماید. همچنین استفاده از این رنگ در محل‌ های ورودی می‌تواند احساس اولیه‌ی خوبی را به دیگران انتقال دهد. از آن جایی که رنگ قرمز سبب بالا رفتن فشار خون، سرعت تنفس و ضربان قلب می‌ شود، استفاده از آن در اتاق خواب بسیار مناسب خواهد بود.

رنگ زرد:

رنگ زرد یک رنگ نشاط ‌آور به حساب می ‌آید؛ این رنگ که هم ‌رنگ پرتوهای طلایی خورشید می باشد و پر از انرژی است، برای آشپزخانه، محل ناهارخوری و حمام‌ها مناسب خواهد بود. در سالن ‌ها و فضاهای کوچک رنگ زرد می ‌تواند در القای احساسات مثبت مؤثر واقع شود. این رنگ اگرچه یک رنگ شاد به حساب می ‌آید، ولی برای استفاده به عنوان رنگ اصلی دکوراسیون داخلی به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود. به نظر می ‌رسد افرادی که بیشتر در مکان‌ های زرد رنگ قرار می گیرند، در بلند مدت بیشتر در معرض آسیب قرار می گیرند. همچنین کودکان در اتاق‌های زرد بیشتر گریه می‌ کنند؛ زیرا این رنگ گاهی احساساتی مثل خشم و ناامیدی را نیز در بدن. فرد به وجود می ‌آورد. به طور معمول از رنگ زرد به منظور تحریک اعصاب استفاده می ‌گردد.

رنگ آبی:

این رنگ به رنگ آرامش شهرت دارد و از آن جایی که این رنگ آسمانی می ‌تواند به انسان إحساس آرامش را منتقل کند، اغلب برای اتاق خواب و حمام توصیه می ‌شود. آبی میزان فشار خون و ضربان قلب را کم می کند و نفس کشیدن را آهسته ‌تر خواهد کرد. به همین منظور استفاده از آن به عنوان رنگ اصلی گاه ممکن است باعث سکون و احساسات ناخوشایند گردد. اگر قصد دارید از آبی به عنوان رنگ اصلی دکوراسیون داخلی استفاده کنید، بهتر است احساس سردی آن را با انتخاب رنگ‌ های گرم برای اجزای دکوراسیون دیگر مثل مبلمان یا پرده ‌ها جبران نمایید.

تناسب رنگ ‌ها در دکوراسیون داخلی
kapri 165 blu

آبی فیروزه‌ ای برای مکان ‌هایی مثل سالن‌ های اصلی منزل که جمعیت در آن زیاد است و یا آشپرخانه‌ های بزرگ بسیار پیشنهاد می ‌شود. ولی بهتر است از آبی تیره زیاد استفاده نکنید؛ چرا که این رنگ سبب غم و اندوه می ‌شود و استفاده از آن به عنوان رنگ اصلی در بین رنگ‌ های دیگر در دکوراسیون داخلی می ‌تواند اثرات نامطلوبی بر روحیه ‌ی افراد بگذارد.

رنگ سبز:

سبز تقریباً برای تمام مکان ‌ها، یک رنگ مناسب به نظر می ‌رسد. استفاده از رنگ سبز به عنوان رنگ اصلی دکوراسیون داخلی سبب آرامش می ‌شود و استفاده از آن در آشپزخانه، به آن طراوات و شادابی هدیه می دهد. روانشناسان رنگ سبز را سبب استراحت روح انسان می ‌دانند. رنگ سبز همچنین به قدرت باروری کمک شایانی می ‌کند، به همین خاطر برای اتاق خواب یک رنگ بسیار ایده ‌آل خواهد بود.

رنگ بنفش:

بنفش هم یک رنگ سرد و هم یک رنگ گرم به حساب می ‌آید و ترکیبی از خواص رنگ‌ های سرد و گرم را دارد. رنگ بنفش تیره یک رنگ لوکس و چشم ‌گیر برای دکوراسیون داخلی بوده و آن را خلاق نشان خواهد ‌داد. بنفش روشن برای اتاق خواب نیز بسیار مناسب است؛ این رنگ همان تأثیرات مثبت رنگ آبی را دارد؛ ولی ویژگی ‌های منفی مثل ایجاد احساس خستگی را نخواهد داشت.

رنگ نارنجی:

این رنگ باعث ایجاد احساس شور و شوق و هیجان خواهد شد‌ و یک رنگ پر انرژی محسوب می‌ شود. به همین دلیل رنگ خوبی برای اتاق خواب یا اتاق نشیمن نمی باشد؛ ولی برای دکوراسیون داخلی مکان‌ های ورزشی مثل باشگاه ‌ها گزینه ‌ی بسیار مناسبی به نظر می رسد.

رنگ بژ:

رنگ بژ در حقیقت نوعی قهوه‌ ای مایل به زرد بوده که با خاکستری تعدیل شده است. این رنگ نمودی روشن داشته و به طور معمول با انواع سبک‌ های سنتی و مدرن دکوراسیون داخلی همخوانی دارد. بژ در میان رنگ ‌های دکوراسیون داخلی یک رنگ خاص به حساب می آید و طرفداران زیادی دارد. استفاده از این رنگ برای مبلمان و پرده‌ها بسیار رواج دارد.

مبل تخت خواب شو چوبی
kapital brown

تا به اینجا درباره ی رنگ مبل تخت خواب شو و تاثیرات آن بر روحیات فرد پرداختیم. در ادامه به أنواع مبل های تخت خواب شو و نحوه ی انتخاب رنگ برای مبل تخت خوابشو خواهیم پرداخت. شما کاربران عزیز می توانید با استفاده از این اطلاعات به راحتی اقدام به خرید یک مبل مناسب برای منزل خود نمایید.

مبل تخت خواب شو چوبی:

مبل تختخوابشو چوبی گزینه ی بسیار عالی برای دکوراسیون های کلاسیک شما بوده که می توانید از آن بهره ببرید. شما به آسانی می توانید اتاق کار خود در خانه را با استفاده از این قبیل مبلمان دکوراسیون نموده و در زمانی که احساس خستگی می کنید، بی آن که به هم ریختن فضا با پهن کردن رختخواب بپردازید با استفاده از یک مبل تختخواب شو به استراحت بپردازید و دکوراسیون داخلی اتاق خواب خود را نیز به هم نزنید.

رعایت کردن اصول دکوراسیون با تم های رنگ مبل تخت خواب شو در اختیار شما قرار داده است باعث زیبا تر شدن دکوراسیون داخلی منزل شما می گردد. از سمت دیگر به شما توصیه می کنیم علاوه بر توجه کردن به تم های رنگی به مواد و مرغوبیت محصولات انتخابی نیز توجه کنید.

از آن جایی که از مبل های تخت خواب شو در طول شبانه روز می توان استفاده کرد، بهتر است الیاف و پارچه ای که برای این قبیل مبلمان استفاده می شود بسیار مرغوب باشد تا در طی گذر زمان شما را دست به جیب نکند. فوم های سرد دوام و مرغوبیت بسیار بالایی دارند؛ اگر خرید خود را به شکل اینترنتی انجام می دهید، حتماً از مشاورینی که شما را در زمینه ی خرید مبلمان راهنمایی می کنند پیرامون فوم تهیه شده در پرسه ی ساخت مبل تخت خواب شو سوال کنید.

مبل تخت خواب شو مدرن با تم های رنگی:

مبل تخت خواب شو یکی از زیبا ترین مبلمان دو کاربری شناخته شده است که در دکوراسیون های مدرن که فضای زیادی در اختیار شما قرار نمی دهد، به کار گرفته خواهد شد. برای ایده پردازی مدرن و زیبا شما کاربران عزیز نیاز دارید تا با پارچه های که برای این قبیل مبلمان به کار رفته است کمی بیشتر آشنا شوید تا بر اساس نیاز های خود دست به انتخاب آن ها بزنید.

بخوانید:  صنعت مبل سازی و مبلمان در ایران | صادرات و توسعه

مبل تخت خواب شو با پارچه مخمل انتخاب ایده الی برای دکوراسیون های لاکچری  محسوب می شود. از سمت دیگر برای فضاهای که نیاز بیشتری به مبل تخت خواب شو وجود دارد، این نوع پارچه گزینه ی ایده الی به شمار می رود؛ چرا که مقاوم تر بوده و اگر با تم رنگ تیره تهیه شود امکان کثیف شدن آن نیز کاهش می یابد.

مبل تخت خواب شو با پارچه ساتن برای فضاهای که استفاده زیادی از محصول نمی شود گزینه ی بسیار مناسبی خواهد بود. اگر می خواهید در اتاق نشیمن از مبل تخت خواب شو استفاده کنید بهتر است گزینه ی پارچه های ساتنی را رد کنید؛ چرا که عمر مفید آن ها نسبت به مبلمان دیگر کمتر است.

مبل تخت خواب شو با پارچه چرم ایده پردازی به سبک کلاسیک را برای منزل شما فراهم می کند. شما می توانید برای دکوراسیون های کلاسیک فضای کار رسمی خود از این مدل پارچه بهره ببرید و اوقاتی که نیاز به استراحت دارید یک تخت خواب نرم و گرم برای خود به وجود آورید.

مبل تختخوابشو مدل دیانا دونفره
مبل تختخوابشو دونفره مدل دیانا سایز 150

توصیه ی ما به شما برای اتاق پذیرایی سنتی انتخاب مبل تخت خواب شو سنتی با پارچه جاجیم و گلیم می باشد که فضا را از قبل سنتی تر می کند. اگر می خواهید مهمانان خود را شگفت زده کنید می توانید قسمتی از فضا را با استفاده از وسایل نوستالژی و یک مبل با رویه سنتی دیزاین نمایید و با باز کردن آن کار یک تخت نوستالژی را برای پذیرایی از مهمان های صمیمی خود به انجام برسانید.

مبل تخت خواب شو با پارچه مازارتی کتان برای شما که فرزند خردسال در خانه دارید و حس می کنید هر چیزی در منزل شما عمر طولانی ندارد ایده ال ترین انتخاب خواهد بود؛ چرا که در صورت آلودگی و کثیف شدن آن توسط فرزند خردسال تان درکوتاه ترین زمان می توان نسبت به تمیز کردن آن اقدام کنید.

مبل تختخوابشو با تم رنگی خنثی برای فضاهای رسمی:

مبل تخت خواب شو را برای محیط کار خود با تم های رنگی خنثی استفاده کنید تا مهمان های ویژه شما متوجه این موضوع نشوند که یک تخت خواب در محیط کار شما وجود دارد. شما می توانید در زمان های که فارغ از کار می باشید و برای صرف غذا اختصاص داده اید با باز کردن مبل و تبدیل آن به تخت یک استراحت کوتاه مدت ولی مفید را برای خود به ارمغان آورید.

نکته ی بسیار مهم این است که به استحکام فنر و اسکلت مبل تخت خواب شو دقت و توجه لازم را داشته باشید تا در فرایند باز و بسته شدن دچار آسیب نشود و عمر مفید استفاده از آن برای شما مدت زمان طولانی تری باشد. فوم و پارچه های انتخابی نیز بهتر است از مواد مرغوب باشد تا در طی گذر زمان فرسوده و قدیمی خود را نشان ندهد.

این موضوع که استفاده از مبل تخت خواب شو برای محیط کار یک نیاز اساسی محسوب می شود بر هیچ کس پوشیده نخواهد بود؛ ولی ترجیحاً بهتر است از مبل های که تم های رنگی شان رسمی تر است استفاده شود تا این تضاد در فضای کار شما خیلی مشهود و قابل شناسایی نباشد.

خانه ای لوکس با مبلمان تخت خوابشو:

مبل های تخت خواب شو را برای هر فضای می توان استفاده کرد. شما می توانید دکوراسیون های لاکچری خود را نیز با استفاده از این محصول خارق العاده متفاوت تر از قبل نشان دهید. استفاده از کاناپه های دو نفره به شما قابلیت استفاده از تخت خواب دو نفره را می دهد و مبل های تکی را می توانید برای تخت خواب های یک نفره به کار بگیرید.

مبل یکنفره تختخوابشو مدل کاپری سایز 80
مبل یکنفره تختخوابشو مدل کاپری سایز 80

اگر در یک خانه ویلایی لوکس زندگی می کنید، می توانید برای اتاق نشیمن خود از مبل تخت خواب شو یک نفره و کاناپه  تخت خواب شو بر طبق تعداد اعضای خانواده خود برای شب نشینی های گرم و صمیمی خود استفاده کنید. بعضی از این مبل ها به شکل اتوماتیکی و کنترلی می باشند که بدون شک برای شما گزینه ی بسیار عالی به شمار می رود.

ایده پردازی کلاسیک با مبل تخت خواب شو مدرن:

مبل های تخت خواب شو را برای هر سبک دکوراسیونی می توان مورد استفاده قرار داد. تغییر در تم رنگی و بهره گرفتن از مبل های کلاسیک دو پارامتر اصلی می باشند که در دکوراسیون های داخلی منزل شما برای رسیدن به یک دکوراسیون با سبک ایده ال شما را کمک می دهند.

از آن جایی که در دکوراسیون های مدرن امروزی بسیاری از عناصر حذف شده اند تا فضا سازی در محیط های کوچک ساده تر دنبال شود، ایده پردازی با این قبیل وسایل شبیه مبل تخت خواب شو نیز یک مزیت به حساب می آید. وسایلی شبیه میز پذیرایی چند کار، تخت های کشو دار و جک دار و کتاب خانه های چند منظور ایده ای بسیار ایده ال برای دکوراسیون های با فضای کوچک محسوب می شود.

حذف دیوارهای اضافه و استفاده از پارتیشن های چوبی برای بیشتر شدن فضای داخلی خانه و اپن کردن آشپزخانه ها به منظور حذف استفاده از میز نهار خوری و کانتر پیشخوان آشپزخانه را برای این کار در نظر گرفتن فقط قسمتی از فرایندهایی می باشد که در ساخت و ساز های دکوراسیون های مدرن خانه های کوچک مورد توجه قرار می دهند.

نکات پایانی پیرامون مبل تخت خواب شو:

مبل تخت خواب شو نمونه های بسیار متفاوتی را به خود اختصاص داده اند؛ بعضی از این مبل ها با استفاده از باکس های دکوری شبیه یک کتابخانه لوکس دیزاین شده است. بعضی مدل ها به شکل اتوماتیکی باز و بسته می شوند و فرایند استفاده از آن ها را برای شما بسیار ساده تر خواهند کرد.

نمونه ای از این مبل های تخت خواب شو با باز کردن دست ها شبیه یک تخت می گردد و در نمونه دیگر با باز کردن پشتی مبل به یک تخت تبدیل خواهد شد. در بعضی از مبل های تخت خواب شو نیاز است از تشک و بالشت مجزا استفاده شود و در بسیاری از نمونه ها تخت خود از تشک ویژه مبل بهره خواهد گرفت. فقط باید از یک پتو برای یک خواب نیم روزی با استفاده از این نمونه کمک گرفت.

مبل فلزی تخت خواب شو
کلاف مبل تختخوابشو ریلی

باید بدانید که مبل های تخت خواب شو به شکل یک نفره و دو نفره طراحی می شوند. در بعضی نمونه ها به شکل دو طبقه می باشند و بعضی به صورت جک دار با قرار گرفتن کنار صندلی مبل به یک تخت می توانند کارایی خود را تغییر دهند.

شما بر اساس سلیقه و نظر شخصی و تعداد اعضای خانواده خود و البته مساحتی که در منزل در اختیار دارید می توانید مدل، تم رنگی، تعداد و اندازه این قبیل مبل های ایده ال را انتخاب کنید و اقدام به خرید نمایید. در متن پیش رو سعی بر آن داشتیم تا شما را به طور مختصر با این مبل کاربردی آشنا سازیم. امیدواریم تا اطلاعات ارائه شده مؤثر واقع شده باشد و شما به کمک این وسیله کاربردی به نیازهای اصلی خود در منزل جامه ی عمل بپوشانید.

به پایان مقاله رنگ مبل تخت خواب شو رسیدیم.امیدواریم در تصمیم گیری شما قبل از خرید کمک کرده باشیم!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *