بهترین و ارزان ترین مبل تخت خواب شو

مبل تختخوابشو

مبل تخت خواب شو چیست؟

در دنیای مدرن امروزی و با کاهش متراژ آپارتمان ‌­ها، بسیاری از افراد فضای زیادی برای چیدمان منزل خود ندارند و یا با از راه رسیدن میهمانی که از راه دور آمده، به خاطر عدم وجود فضای خواب کافی، بسیاری از مشکلات برای آن ­ها به وجود می ­آید و صاحب‌ خانه را دچار سردرگرمی ­کند؛ به همین خاطر، صنعت مبلمان دست به کار شده و با تولید محصولی دو منظوره­ با عنوان مبل تخت خواب شو این نیاز را برطرف ساخته است. استفاده از مبلمان تخت شو یک روش ایده‌آل به منظور بهینه‌ سازی فضا در خانه‌ های جمع و جور می باشد. همان‌طور که از عنوان آن مشخص است، این محصول هم ویژگی­های یک مبل شیک و هم قابلیت تبدیل شدن به یک تختخواب راحت را یکجا دارد. با توجه به تنوع بالا، شما امکان خرید کاناپه تختخواب شو برای هر نوع دکوراسیون با هر رنگ دلخواهی را خواهید داشت.

انواع مبل تختخواب شو:

طراحی و تنوع از نظر فرم و رنگ، سبب شده تا استقبال زیادی برای خرید انواع مبل تخت خواب شو وجود داشته باشد. این نوع مبل در مدل­های ال، مبل تخت شو تک نفره یا مبل تخت خواب شو یک نفره، مبل تخت خواب شو دو نفره یا سه‌ نفره، در طرح­ها و سبک­ های مختلف در بازار وجود دارد و با توجه به سلیقه خود و شیوه ی چیدمان منزل تان می ­توانید یکی از انواع آن را برگزینید.

ویژگی‌های مدل‌ های مبل تخت خواب شو:

مبل تخت خواب شو یک نفره:

این ویژگی مبلمان بیشتر مناسب آپارتمان‌ های کوچک، دفاتر کار اداری و مکان ‌هایی مثل مقابل کتابخانه منزل می باشد. با خرید مبل تخت شو تک نفره ارزان می‌ تواند راحتی و زیبایی را به شکل همزمان به خانه ی خود بیاورید.

 

مبل تخت خواب شو یک نفره

مبل تختخوابشو مدل کاپری سایز 105 دارای ویژگی های زیر است:

  • کلاف فلزی و بسیار مقاوم
  • دارای اسفنج طبی مختص تختخوابشو
  • دارای ضمانت کتبی کیفیت برتر
بخوانید:  ویژگی‌های یک مبل تخت خواب شو | بررسی مدل های مختلف

مبلمان تخت خواب شو دو نفره و سه نفره:

این مدل‌ ها جای بیشتری می‌ گیرند ولی در عین حال، فضای بیشتری را نیز برای استراحت در حالت نشسته و برای خوابیدن ایجاد خواهند کرد. همچنین این مدل ‌ها امکان دارد با ویژگی ‌های دیگر مثل مبل ‌های معمولی در کنار یکدیگر قرار بگیرند.

 

مبل تختخوابشو مدل کاپری سایز 105

مبلمان تخت خواب شو دو نفره مدل کاپری سایز  145 دارای ویژگی های زیادی است از جمله:

·         کلاف فلزی و بسیار مقاوم
·         دارای اسفنج طبی 30 کیلویی
·         دارای ضمانت کتبی کیفیت برتر

خرید مبل تخت خواب شو:

قبل از اقدام به خرید مبل تخت خوابشو، خوب است که یک سری نکات را برای خرید بهتر در نظر داشته باشید؛ در ادامه لیستی از نکات معمول که می ‌تواند شما را در زمان خرید یاری رساند آورده ایم:

  • اول، اندازه گیری فضایی که قرار است مبل تخت خواب شو در آن قرار بگیرد.
  • دوم، نیاز به وجود باکس و فضای نگهداری وسایل.
  • سوم، نوع مکانیزم تخت خواب شو ( باز شونده است و یا چرخشی)
  • چهارم، جنس و رنگ رویه ی مبلمان.
  • پنجم، مهم تر از همه بودجه ی شماست.

ست کردن مبل تخت خواب شو:

اگر به دنبال داشتن منزل زیبایی می گردید، ست کردن وسایل و مبلمان منزل با یکدیگر از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین خاطر اگر مبلمان فعلی شما طراحی کلاسیک دارد و از چوب در نمای آن استفاده شده، بهتر است که از کاناپه های تخت شو با ترکیب اسکلت چوب و فلز استفاده نمایید و اگر طراحی مدرن با پایه استیل یا فلزی دارد، می ‌توانید از مبل تخت خواب شو فلزی با روکش آب کاری شده استفاده کنید.

یکی دیگر از راهکارهای ست کردن مبل تخت خواب شو خرید مبل تختخواب شو لاکچری برای دکوراسیون کلاسیک یا خانه‌های مجلل می باشد. به عنوان مثال با خرید مبل تخت خواب شو دو نفره لاکچری هم زیبایی محیط داخلی خانه را بالا ببرید و هم از مزایای آن یعنی راحتی بیشتر بهره‌ ببرید. در مقابل برای دکوراسیون مدرن و خانه‌ های کوچک، خرید صندلی تخت خواب شو یا خرید مبل تاشو کم‌جا را به شما پیشنهاد می‌ کنیم. این مبل‌ ها از نظر قیمت نیز نسبتا مقرون ‌به ‌صرفه خواهند بود.

بخوانید:  ست کردن مبل تخت خواب شو با فرش سنتی چگونه است؟

قیمت مبل تخت خواب شو:

قیمت کاناپه تخت خواب شو به عوامل مختلفی بسته است. قطعا قیمت مبل تخت خواب شو یک نفره از دو نفره به دلیل ابعاد و میزان متریال‌ به ‌کار رفته در آن کمتر می باشد. همچنین قیمت مبل تخت خواب شو طبی دو نفره از مبل تخت شو معمولی بیشتر می باشد؛ چرا که در آن از همان متریالی استفاده شده که در تشک طبی به کار رفته است.

از سمت دیگر اگر محیط داخلی شما کوچک است و تنها به جای خواب مناسب برای یک نفر در مواقع خاص نیاز دارید، خرید مبل تخت شو تک نفره ارزان را به شما پیشنهاد می ‌نماییم؛ چرا که قیمت صندلی تخت شو یک نفره نسبت به انواع دیگر ارزان ‌تر می باشد. این نوع از مبل همچنین برای افرادی که امکان دارد بخواهند در بعضی از موارد در محل کار یا دفتر کار خود بخوابند مناسب خواهد بود.

در ادامه بعضی از مهم ‌ترین عوامل موثر بر قیمت مبل تخت خواب شو را با یکدیگر مرور خواهیم کرد:

  • اول، ابعاد مبل و میزان متریال به ‌کار رفته در آن.
  • دوم،‌ جنس چوب یا فلز به کار رفته در اسکلت مبل.
  • سوم، کیفیت و نوع پارچه.
  • چهارم، نوع و دانسیته فوم.
  • پنجم، پیچیدگی طراحی و تولید.
  • ششم، امکانات اضافی مانند باکس و ….
  • هفتم، تزئینات و دوخت نما.
  • هشتم، برند و شرکت تولید کننده مبلمان تخت ‌شو.

مبل تخت خواب شو

مبل فلزی تخت خواب شو دو نفره مدل دیانا سایز 150 دارای  همه ی ویژگی های بالا بوده و شما می توانید از خرید آن نهایت لذت را ببرید.

خرید اینترنتی مبل تخت شو:

بازارهای اینترنتی بستری مناسب برای فروشندگان و خریداران در سرتاسر ایران می باشند. خریداران به جای اتلاف زمان خود در خیابان­ های شلوغ می‌ ­توانند تنها با چند کلیک، محصول درخواستی خود را به شکل آنلاین سفارش دهند. آن­ ها در منزل یا در هر زمان و هر مکانی می ‌توانند با صرفه­ جویی در سوخت و انرژی، بدون اتلاف زمان از طریق اینترنت و آنلاین با فروشگاه مورد نظرشان ارتباط برقرار نمایند و کالای مورد نیاز خود را تامین کنند. این روزها مانند هر کالای دیگری، خرید مبلمان هم از طریق اینترنت صورت می گیرد و کاربران یا خریداران، مبل مورد نظر خود را بر اساس سلیقه و تنوع محصول در هر رنگ و مدلی  انتخاب ­‌کرده و سفارش می‌ دهند.

خرید کنید:

 

 مبل فلزی تخت خواب شو دو نفره مدل دیانا سایز 150

شما عزیزان می توانید برای خرید این محصول همین حالا اقدام کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *