مبل تختخوابشو چیست؟ | معرفی و بررسی آن

مبل تخت خواب شو

معرفی مبل تخت خواب شو

در نسل جدید کاناپه های راحتی می توان به مبل تختخوابشو اشاره کرد. مبل تختخوابشو یکی از محبوب ترین کاناپه ها است که در بازار پیدا خواهید کرد. اگر به دنبال یک مبلمان چند منظوره هستید که فضای کمتری اشغال کند و زندگی شما را آسان کند باید از مبل تختخوابشو استفاده کنید. مبل تختخوابشو یک کاناپه است که می توان آن را به تخت تبدیل کرد. این مبل ها این امکان را برای ما فراهم می کند، که بتوانیم به راحتی به عنوان تخت هم از آن استفاده کنیم. مبل های تختخوابشو برای خانه های کوچک بسیار مناسب هستند.

چرا مردم مبل تخت خواب شو را ترجیح می دهند؟

مردم این کاناپه تختخوابشو را انتخاب میکنند زیرا هم فضا کمتری نیاز دارد و هم اینکه نیاز به  تختخواب را برای همه مهمان ها فراهم میکند.

برای شما هم پیش آمده که با کمبود جا در خانه تان مواجه شوید؟ یا حتی ممکن است با عدم جا برای پذیرا بودن مهمان هایی که شب را قصد ماندن دارند مواجه شده باشید ، که می تواند بسیار آزار دهنده باشد. مثلا گاهی پیش می آید دانشجویی یک سوییت اجاره می کند که تنها یک اتاق دارد و باید از آن اتاق هم به عنوان اتاق خواب و اتاق مطالعه و هم اتاق نشیمن استفاده کند، که این مشکل از مشکل های غیر قابل حل نیس، ما به این افراد برای حل مشکل شان مبل های تختخوابشو را پیشنهاد می کنیم.

بخوانید:  ویژگی‌های یک مبل تخت خواب شو | بررسی مدل های مختلف

مزایای استفاده از مبل تختخوابشو

در این قسمت به بررسی مزایای استفاده از مبلمان تخت خواب شو می پردازیم:

فضای کم

اگر در یک آپارتمان کوچک زندگی می کنید، مبل تختخواب شو یک گزینه عالی برای شما است.  شما می توانید به راحتی آن را به تختخواب تبدیل کنید. یک مبل تختخوابشو در اتاق نشیمن برای خانواده‌های پر جمعیت، ببسیار کاربردی است.

 تختخواب واقعی راحت

تعداد زیادی مبل تختخوابشو در بازار وجود دارد که مانند یک تختخواب واقعی راحت است. به عبارتی شما هم یک مبل راحت خواهید داشت و هم یک تخت. علاوه بر این، اگر بودجه ‌تان کم است مبل‌های تختخوابشو بدلیل مقرون به صرفه بودن، برای شما بهترین گزینه است.

باز کردن و جابجایی آسان

مبل‌های تختخوابشو جدید برخلاف مدل های قدیمی به طور قابل توجهی سبک هستند و به آسانی باز و بسته می شوند. علاوه بر این، می توانید با کمی تلاش آنها را در خانه جابجا کنید.

ساختار بادوام

اگر به دنبال یک مبلمان بادوام هستید، مبل های تختخوابشو همان چیزی است که به آن نیاز دارید. از آنجایی که آنها مبلمان چند منظوره هستند، بسیار محکم و مقاوم هستند. شما می توانید سال ها از آنها استفاده کنید.

انواع مختلف مبل تختخوابشو و ویژگی های آنها

اگر قصد خرید مبل و یا کاناپه تختخوابشو را دارید، این مقاله را مطالعه کنید تا ببینید چه نوع مبلمانی در خانه شما بهترین کارایی را دارد.

تختخواب

یک مبل تختخوابشو برای استفاده در فضای کوچکتر مانند دفتر اداری یا اتاقی که یک تلویزیون داشته باشد، ایده آل است. این کاناپه کوچک است و فضای زیادی را اشغال نمی کند.

بخوانید:  آشنایی کامل با بهترین نوع مبل برای منزل
 مبل و تخت

این مبل تختخوابشو دارای یک تشک در داخل تخت است. شما تشک را بیرون می‌کشید، در حالی که پشت مبل در جای خودش باقی می‌ماند.

مبل تختخوابشو دو نفره

اگر در سوییت یا آپارتمان کوچکی زندگی می کنید، این مبل برای شما مناسب است. شما میتوانید از آن در اتاق نشیمن استفاده کنید و مزیت آن این است که شباهتی به تخت خواب ندارد.

مبل تخت خوابشو سه نفره

برای خانواده های دو نفره مناسب است. این نوع مبلمان در خانه هایی که اتاق خواب ندارد، کاربرد دارد.

مبل تختخوابشو کلیک-کلاک

این مبل تختخواب شو، به شما اجازه می دهد پشتی مبل را به راحتی با یک لولای جمع شونده پایین بیاورید. وقتی آن را باز می کنید، صدای “کلیک-کلاک” را می شنوید، بهمین خاطر نام آن را کلیک-کلاک گذاشته اند.

مبل تختخوابشو با فریم A

این مبل با بلند شدن ست در سه قسمت تا می شود. از آنجایی که همگی متصل و لولایی است، وقتی صاف قرار می‌گیرد به مبل تبدیل می شود.

تخت -صندلی

تخت- صندلی، مبل نیست . این مدل یک تخت است که از آن میتوان به عنوان مبل هم استفاده کرد و در فضاهای بسیار کوچک از آن استفاده می کنند .

مبل تختخوابشو مدل ال

مبل‌های تختخوابشو مدل ال، نمونه عالی از مبل تخت‌خوابشو هستند که برای گوشه‌ خانه ها کاربرد دارد.

مبل تختخوابشو برقی

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک دکمه را فشار دهید. سپس عقب بایستید و کاناپه شما به یک تخت تبدیل می شود. این یک مدل برتر برای افرادی است که قادر به حرکت نیستند.

مبل تختخوابشو فوتون

اکثر ما با فوتون آشنا هستیم. فوتون ساخته کشور  ژاپن است و از آن به عنوان یک کاناپه راحت و بسیار سبک استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *