راهنمای جامع خرید مبل و کاناپه‌ تختخواب‌شو

راهنمای جامع خرید مبل و کاناپه‌ تختخواب‌شو در این قسمت از سایت فالوسوفا کمک میکند تا با ذهنیت بهتری در مورد خرید انواع مبلمان تخت خوابشو تصمیم گیری کنید.در صورت داشتن هرگونه سوال با ما ارتباط برقرار کنید.در ادامه با ما همراه باشید.

راهنمای جامع خرید مبل و کاناپه‌های تختخواب‌شو و بررسی آن

مبل و کاناپه‌ تختخواب‌شو، نسل جدیدی از مبلمان راحتی هستند که امروزه و باتوجه به متراژ منازل مسکونی و همچنین افزایش هزینه‌ها با استقبال خوبی روبه‌رو شده‌اند. در اغلب مواقع وسایل چندکاره به دلیل صرفه‌جویی در هزینه‌ها طرفداران خودشان را دارند. مبل یا کاناپه‌های تختخواب‌شو نیز وسیله‌ای چند کاره بشمار می‌آید. مهمترین نکته در خرید این محصول کاربردی بودن آن است. در ادامه مطلب راهنمای جامع خرید مبل و کاناپه‌ تختخواب‌شو به صورت مفصل این محصول را معرفی می‌نماییم.

راهنمای جامع خرید مبل و کاناپه‌ تختخواب‌شو
راهنمای جامع خرید مبل و کاناپه‌ تختخواب‌شو

ویژگی‌های مبل و کاناپه تختخواب‌شو

در شرایط کنونی، وضعیت اقتصادی موجود و افزایش هزینه‌ها از یک طرف و متراژ کوچک منازل از طرف دیگر سبب شده است تا افراد با یک تیر دونشان بزنند. مبل و کاناپه‌های تختخواب‌شو در اتاق کودکان، اتاق خواب و فضای نشیمن یک محصول پرکاربرد محسوب می‌شوند. در صورت استفاده از این محصول علاوه‌بر استفاده بهینه از فضا در هزینه‌های خود صرفه‌جویی هم کرده‌اید.

مزیت‌های فراوان مبل‌ تختخواب‌شو، این محصول را به یک کالای پر فروش در سال‌های اخیر تبدیل کرده است. باتوجه به اینکه دکوراسیون در منازل مسکونی از اهمیت خاصی برخوردار است. استفاده از مبل یا کاناپه تختخواب‌شو این امکان را می‌دهد تا با یک طراحی خاص و خلاقانه از تمام فضاهای موجود نهایت استفاده را ببرید. در صورت انتخاب و خرید از یک مجموعه حرفه‌ای و معتبر، علاوه‌بر خریدی مطمئن و باکیفیت از تمام مزایای آن نیز بهره خواهید برد.

مجموعه فالو با تجربه بیش از دو دهه در تولید و ارائه انواع مبل و کاناپه تختخواب‌شو، کیفیت تولیدات خود را تضمین می‌نماید. محصولات باکیفیت این مجموعه مزایای زیر را دارند:

  • وزن پایین محصول
  • جابجایی آسان
  • قیمت مناسب
  • استفاده آسان
  • شستشوی راحت
  • بهینه سازی فضای منزل
  • قابلیت استفاده به جای تخت

 طراحی مبل و کاناپه تختخواب‌شو

شرکت فالوئدر طراحی این نوع مبلمان خود از استانداردهای خاصی پیروی می‌کند. یک محصول باکیفیت باید در استفاده طولانی مدت کیفیت خود را حفظ کرده و طول عمر مفیدی داشته باشد. اسکلت و بدنه مبل‌های تختخواب‌شو باید از متریال خوب و درجه یک ساخته شود. اسکلت بدنه باید توانایی تحمل وزن یک انسان بزرگسال را داشته باشد و به مرور زمان دچار خرابی و فرسودگی نشود. همچنین جنس و قطر تشک و مقاومت فنر باید در شرایط مطلوبی باشد تا یک محصول با کیفیت تولید شود.

تشک مقاوم و فنرهای محکم در نشستن‌ یا خوابیدن طولانی مدت روی مبل راحتی هیچگاه سلامت و کارایی خود را از دست نمی‌دهند. اسکلت بدنه مبل‌های تختخواب‌شو فالو بسیار محکم و مقاوم هستند. در طراحی مبل‌های تختخواب‌شو فالو تلاش شده است تا فضای اشغال شده در منزل به حداقل برسد و چیدمان دکوراسیون و استفاده از فضاهای دیگر راحت‌تر باشد.

راهنمای جامع خرید مبل و کاناپه‌ تختخواب‌شو برای خرید مبل فلزی
راهنمای جامع خرید مبل و کاناپه‌ تختخواب‌شو برای خرید مبل فلزی

نکات مهم در انتخاب مبل و کاناپه تختخواب‌شو

در هنگام انتخاب و خرید مبل تختخواب‌شو با رعایت اصول اولیه سفارش مطمئن‌تری را ثبت خواهید کرد. قبل از انتخاب مدل مبل خود، موارد زیر را بررسی نمایید و بعد از نتیجه گیری اقدام به خرید نمایید.

اندازه مبل

فضای خود را بررسی نمایید، باتوجه به فضای موجود و نیاز خود مدل و طرح محصولتان را انتخاب کنید. در بین انواع مبل تختخواب‌شو باتوجه به فضای موجود، می‌توانید از مدل دسته‌دار یا بی‌دسته استفاده نمایید. اگر قصد خرید کاناپه را داشته باشید، ببینید کدام سایز مناسب است. کاناپه‌های دونفره و سه نفره فالودر حالت تخت قابل استفاده برای 2 نفر هستند، بنابراین باتوجه به متراژ اتاق و در نظر گرفتن راحتی افراد در هنگام استراحت سایز مناسب را سفارش دهید.

نوع و جنس تشک و رویه

تشک مبل را بررسی و میزان نرمی و سفتی کار را بسنجید. جنس اسفنج و همچنین قطر آن بسیار مهم است و باید شرایط ایده‌آلی داشته باشد. محصول خریداری شده هم از نظر نشستن به عنوان یک مبل راحتی باید استاندارد باشد و هم استاندارهای مناسب تختخواب را داشته باشد. همان قدر که تشک بسیار سفت نشستن را سخت می‌کند و در هنگام خوابیدن به ستون فقرات آسیب می‌رساند، تشک نرم هم ضررهای خودش را دارد.

 به نوع و جنس پارچه رویه دوخته شده مبل یا کاناپه نیز دقت نمایید، پارچه‌های درشت بافت و زبر مناسب این محصول نیستند و هنگام استفاده طولانی مدت سبب ایجاد ناراحتی می‌شوند. در انتخاب پارچه به میزان لکه‌گیری و همچنین سهولت در شستشوی آن توجه کنید. مبل‌های راحتی معمولا نسبت به دیگر مبل‌ها بیشتر لکه می‌گیرند و نیاز به تمیز شدن دارند. پارچه‌هایی انتخاب کنید که در هنگام نظافت راحت از آلودگی پاک شوند.

کاربرد مبل

درنظر بگیرید که مبل‌ را برای چه گروه سنی می‌خواهید خریداری نمایید. استفاده از مبل دسته‌دار به دلیل ایجاد ایمنی برای کودکان مناسب‌تر است. در اتاق‌های کوچک استفاده از این محصول بسیار مناسب است. کودکان در طول روز فضای کافی برای بازی و فعالیت را در اتاق خود دارند و شب‌ها برای استراحت از مبل تختخواب‌شو استفاده می‌کنند.

مقاومت

همانطور که در مطالب بالا ذکر شد مقاومت اسکلت بدنه و فنرها بسیار مهم است. استحکام پایه‌ها و محل اتصالشان را بسنجید. در هنگام خرید به این موضوع دقت نمایید که محصول انتخابی شما باید تا مدت‌ها شکل و کیفیت اولیه خود را حفظ کند.

سهولت در کار

کارایی محصول را بررسی نمایید و ببینید راحت به تخت تبدیل می‌شود یا خیر. گاهی اهرم‌های تبدیل کننده مبل به تخت بسیار محکم و سفت هستند و در هنگام کشیدن به سختی به حالت تخت درمی‌آیند، این مسئله نشان‌دهنده عدم کیفیت اهرم مبل است. اهرم تبدیل کننده در هنگام استفاده نباید گیر کردگی یا ساییدگی داشته باشد و باید انتقال را به راحتی انجام دهد.

راهنمای جامع خرید مبل و کاناپه‌ تختخواب‌شو برای خرید مبل تک نفره
راهنمای جامع خرید مبل و کاناپه‌ تختخواب‌شو برای خرید مبل تک نفره

خرید مبل و کاناپه تختخواب‌شو

بعد از بررسی موارد مهم جهت انتخاب محصول مورد نظر نوبت به خرید می‌رسد. اسکلت محصولات گروه فالو از جنس فلز است که  کیفیت و دوام بالایی دارد و بسیار مقاومت هستند. در کلاف تمام محصولات این مجموعه از رنگ کوره‌ایی یا الکترواستاتیک استفاده شده است و همین موضوع سبب جلوگیری از زنگ زدگی کلاف می‌شود. رنگ و نوع پارچه روکش مبل را می‌توانید به سلیقه خود انتخاب کنید. روکش مبل به صورت کاور و قابل شستشو است. در انتخاب رنگ پارچه به دکوراسیون فضای خود دقت کنید تا نتیجه کار مطلوبتان باشد.

 کفی مبل که در زیر اسفنج قرار دارد نیز از توری فلزی و نمد خودرویی تشکیل شده است. باز و بسته شدن محصولات فالو بصورت ریلی انجام می‌شود که انجام این‌ کار بسیار راحت و آسان است. قسمت تاج و دسته مبل در محصولات فالو به صورت پیچی است و باتوجه به شرایط و دکورتان می‌توانید جدا نمایید.

اگر در انتخاب مبل یا کاناپه مناسب دچار تردید هستید از مشاورین مجموعه فالوسوفا کمک بگیرید. کارشناسان این مجموعه اطلاعات کامل در خصوص مبلمان تختخواب‌شو را در اختیارتان قرار می‌دهند.

قیمت مبل و کاناپه تختخواب‌شو

قیمت محصولات فالو باتوجه به مدل و سایز متفاوت است. آنچه بر قیمت نهایی محصولات این مجموعه تأثیر گذاشته است نبودن واسطه است. خرید مستقیم از مجموعه این مزیت را دارد که شما خریدی مقرون به صرفه انجام می‌دهید.

وقتی فضا در خانه شما محدود است، انتخاب یک مبل تختخواب شو یک گزینه عالی است. آنها نه تنها می توانند راحت، شیک باشند و به دکوراسیون شما بیافزایند، بلکه انعطاف پذیر و کاربردی هستند و به شما این امکان را می دهند که هر اتاقی را به مکانی برای خواب آرام شخصی تبدیل کنید.

انواع مختلفی از مبل تختخواب شو موجود است، بنابراین گشت و گذار در بازار ممکن است کمی گیج کننده باشد تا بهترین را برای خانه و نیازهای خود انتخاب کنید. خوشبختانه، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم و این راهنمای مفید را برای کمک به شما در یادگیری تفاوت‌ها و ارائه بهترین نکات برای خرید مبل تختخواب شو آماده کرده‌ایم.

معایب مبل و کاناپه‌ تختخواب‌شو

مبل و کاناپه‌ تختخواب‌شوهای امروزی تشک‌های مناسب و کیفیت ساخت محکمی دارند و می‌توانید در چند دقیقه آنها را راه‌اندازی کنید. قابلیت تا کردن تخت از وسط، حرکت آن بر روی چرخ ها و فشار دادن آن به دیوار و در عین حال که حداقل فضای کف را اشغال می کند، برای تخت های تاشو منحصر به فرد است. هیچ مبل و کاناپه‌ تختخواب‌شو دیگری چنین کاربردی عالی ارائه نمی دهد. اما در عین حال مبل و کاناپه‌ تختخواب‌شو مزایا و معایب خودش را دارد که چند مورد آن را با هم مرور می کنیم.

معایب

در اینجا چند مشکل وجود دارد که ممکن است با آنها روبرو شوید.

ممکن است در آن به اندازه تخت خواب راحت نباشید

در حالی که یک مبل تختخواب شو می تواند گزینه مناسبی باشد، ممکن است سطح راحتی یک تخت عادی را نداشته باشد. تشک آن معمولاً نازک‌تر است و نرمی کمتری دارد، که ممکن است برای کسانی که کمردرد یا درد مفاصل دارند مناسب نباشد. علاوه بر این، قاب فلزی و میله‌های مکانیزم بیرون‌کشی می‌تواند برای خوابیدن، به‌ویژه برای مدت‌های طولانی، ناراحت‌کننده باشد.

شاید جابه جایی آن راحت نباشد

کاناپه‌های تختخواب‌شو می‌تواند سنگین باشد و جابه‌جایی آن دشوار باشد، به‌خصوص اگر لازم باشد آن را از پله‌ها بالا یا پایین ببرید. این می تواند یک اشکال بزرگ برای کسانی باشد که اغلب مبلمان خود را جابجا می‌کنند یا مرتب می کنند.

گزینه های طراحی محدود است

در مقایسه با مبل های سنتی، مبل های تخت خواب شو ممکن است گزینه های طراحی محدودی داشته باشند. مکانیسم بیرون‌کشیدن و تشک ممکن است طراحی و سبک کلی مبل را محدود کند و پیدا کردن آن را دشوار کند که مطابق با ترجیحات زیبایی‌شناختی شما باشد.

با این حال، با افزایش محبوبیت مبل های تخت خواب شو، اکنون گزینه های طراحی بیشتری نسبت به قبل وجود دارد. در حال حاضر مبل های تخت خواب شو بسیار شیک و پر جنب و جوش در بازار وجود دارد که می تواند با زیبایی شما کار کند. در فالوسوفا میتوانید بهترین نمونه های مبل و کاناپه‌ تختخواب‌شو را ببینید

نگهداری و نظافت چالشی

تمیز کردن و نگهداری مبل‌های تختخواب‌شو در مقایسه با مبل‌های سنتی دشوارتر است. مکانیسم بیرون‌کشیدن تشک ممکن است به مراقبت و تمیز کردن خاصی نیاز داشته باشد و پاک کردن لکه ها را نیز دشوارتر کند. علاوه بر این، اسکلت فلزی و میله‌ها ممکن است به مرور زمان زنگ بزنند یا فرسوده شوند و نیاز به تعویض یا تعمیر داشته باشند.

کلام آخر برای راهنمای جامع خرید مبل و کاناپه‌ تختخواب‌شو برای خرید مبل فلزی

مجموعه فالو، مبلمان تختخواب‌شو خود را از بهترین متریال روز دنیا تولید می‌نماید. جهت سفارش با کارشناسان این مجموعه مشورت نمایید تا بهترین گزینه را به شما پیشنهاد دهند. محصولات فالو در ابعاد مختلف، با دسته یا بدون دسته و همچنین مدل‌های باکس‌دار یا بدون باکس قابل سفارش هستند.

سوالات متداول

یک مبل و کاناپه‌ تختخواب‌شو عالی چه ویژگی هایی دارد؟

مبل و کاناپه‌ تختخواب‌شو به راحتی به تخت تبدیل می شوند. به علاوه، بیشتر مبل‌های تختخواب‌شو فضای ذخیره‌سازی را فراهم می‌کنند. طیف گسترده ای از مدل های مبل تختخواب شو وجود دارد، و آنها در اندازه ها و پارچه های مختلف هستند. دوام و راحتی مبل های تختخواب شو آنها را به یک سرمایه گذاری عالی تبدیل کرده و به شما امکان می دهد در دراز مدت در هزینه خود صرفه جویی کنید

آیا مبل و کاناپه‌ تختخواب‌شو راحت است؟

راحتی یک مبل تختخواب شو برای خواب به تشک، فریم و کیفیت اثاثه یا لوازم داخلی بستگی دارد. بیشتر تشک های مبل تخت خواب شو برای خواب گاه به گاه به جای استفاده مکرر در نظر گرفته شده اند. تشک های مبل تختخوابشو نسبتاً کم عمق هستند، بنابراین می توان آنها را به راحتی تا کرد یا در داخل مبل نگهداری کرد.

چگونه می توان مبل و کاناپه‌ تختخواب‌شو را زیباتر کرد؟

حتماً از بالشتک‌ها و کوسن‌های تزیینی استفاده کنید تا فضا را جذاب‌تر کنید. فرش های دستی و سنتی به سبک قدیمی فضا را تکمیل می کند و فضایی شبیه به اتاق خواب ایجاد می کند، چه در اتاق نشیمن یا دفتر کار خانه، این نوع مبل میتواند برای استراحت شما و مهمانان‌تان  عالی باشد.

چه چیزی در خرید مبل و کاناپه‌ تختخواب‌شو مهم است؟

بازار پر از مبل‌های تختخواب‌شو با اندازه‌های کوچک است که به راحتی قابل جابجایی هستند تا مبل‌هایی با سایز ملکه که نیازهای هر مصرف‌کننده را تامین می‌کنند. اما باید روی هدفی که می خواهید مبل تخت خواب شو بخرید تمرکز کنید و همچنین شما را در یافتن قطعه مناسب راهنمایی می کند.

شما به طور مکرر از مبل و کاناپه‌ تختخواب‌شو استفاده خواهید کرد؟

اکثر صاحبان خانه برای پذیرایی از مهمانان گاه به گاه که برای بازدید طولانی می آیند به یک مبل تختخواب شو نیاز دارند. در چنین حالتی، بهتر است اطمینان حاصل شود که جنبه «تخت» مبلمان راحت است، تشک فنری است و مکانیزمی سریع دارد.

معایب مبل و کاناپه‌ تختخواب‌شو چیست؟

سطح راحتی در تختخواب‌های تاشو مدرن فوق‌العاده بالاست، به خصوص اگر مدلی با فنر جیبی را انتخاب کنید. با این حال، ممکن است یک مبل و کاناپه‌ تختخواب‌شو به اندازه یک تخت معمولی راحتی را ارائه ندهد، زیرا تشک و پایه آن ضخامت کمتری دارند.

مبل و کاناپه‌ تختخواب‌شو  برای چه کسانی مناسب است؟

برای کسانی که خواهان ظاهری شیک هستند، یک مبل چرمی ممکن است انتخاب ایده آلی باشد. دوام و نگهداری آسان آن را برای خانه های شلوغ عالی می کند. از سوی دیگر، برای کسانی که خواهان فضایی دنج و جذاب هستند که در فضای خانه کاربردهای مبل و کاناپه‌ تختخواب‌شو ممکن است راهگشا باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *