خرید مستقیم مبل از تولیدی

خرید مستقیم مبل از تولیدی

خرید مستقیم مبل از تولیدی یا یکی از انبارهای مبلمان آسان، سرگرم کننده و با ارزش است. برداشتن چند گام ساده تمام چیزی است که برای صرفه جویی در هزینه‌های تان هنگام تزئین و مبلمان خانه لازم دارید. معمولا آماده شدن سفارش شما بعد از خرید مستقیم مبل از تولیدی 8 تا 12 هفته طول می‌کشد، چه از یک مغازه واسطه‌گر خرید ‌کنید یا خودتان آن را از تولیدی سفارش دهید، به هرحال باید کمی صبور باشید. البته پیشنهاد ما این است که خرید مستقیم مبل از تولیدی هم هزینه‌های تان را کاهش خواهد داد و هم کمک میکند خیلی چیزها مطابق با سلیقه خودتان انجام شود.

بخوانید: مبل تخت خواب شو یک نفره

نکات هم قبل از خرید مستقیم مبل از تولیدی

یکی از مهم ترین نکات برای خرید مستقیم مبل از تولیدی این است که با تولیدی ها آشنا باشید. برای این کار کافی است به یک مبل فروشی مراجعه کنید که مبل های آن را بیشتر می پسندید. حالا میتوانید با بررسی مبل موردنظرتان در مغازه، تولیدکننده آن را پیدا کنید. بسیاری از تولیدکنندگان مبل، یک اتیکت شناسایی در بخش آستر مبل و درست در پشت آن قرار میدهند.

حتی میتوانید در اینترنت جستجو کنید.بسیاری از تولیدکنندگان مبل در وبسایت هی خود آدرس و نحوه خرید مستقیم را نوشته‌اند. توجه داشته باشید که بپرسید هزینه حمل و نقل هر مبلی که میخرید چقدر است. حتماً وزن قطعه (های) مورد نظر برای خرید را بپرسید. اگر خودشان حمل و نقل نداشتند، قبل از اینکه انتخاب کنید از کدام تولیدی خرید کنید، با شرکت های حمل و نقل و جابه‌جایی اسباب و اثاثیه تماس بگیرید و بپرسید که هزینه ارسال ( بر اساس وزن مبل انتخابی شما و تعداد قطعات) از محل تولیدی مبل به خانه شما چقدر است. این کار به شما کمک میکند که بفهمید آیا قیمتی که پایین به نظر می رسد با در نظر گرفتن هزینه حمل و نقل همچنان به صرفه به نظر میرسد یا خیر.

با تولیدی مبل تماس بگیرید و شرایط ارسال را بپرسید. باید بدانید چه مقدار از هزینه کل را به عنوان پیش پرداخت می خواهد و پرداخت نهایی چگونه باید انجام شود. بیشتر شرکت‌ها ۵۰ درصد هزینه را هنگام سفارش میگیرند، و باقی پول را پس از تحویل مبل از شما میخواهند. همچنین، حتماً از تولیدکننده بپرسید که اگر مبل شما در حین حمل و نقل آسیب ببیند چه کسی مسئول است، آنها یا حمل کننده؟ علاوه بر این، در صورت وقوع این اتفاق، آیا خسارت واردشده به شما را جبران خواهند کرد؟

 

روزی که اثاثیه شما می رسد خود را در دسترس قرار دهید، زیرا شرکت تحویل معمولاً 24 ساعت قبل با شما تماس می گیرد و به شما اطلاع می دهد که روز بعد به خانه شما خواهند آمد. این شرکت ها چندین تحویل دارند و به صورت استراتژیک مسیری را برای تحویل اثاثیه بسیاری از افراد ترسیم می کنند. اگر در دسترس نباشید، آنها اثاثیه شما را به عمده‌فروش برمی‌گردانند و ممکن است مجبور شوید 8 تا 12 هفته دیگر منتظر بمانید و/یا مشمول 25 درصد هزینه ذخیره‌سازی مجدد شوید.

خرید مستقیم مبل از تولیدی

بخوانید: مبل تخت خواب شو سه نفره

چگونه تولیدی مبل پیدا کنیم؟

بسیاری از ما برای یافتن مبل های خاص و ویژه به سراغ خرید مستقیم مبل از تولیدی میرویم. مثلا برای خرید مبل تخت خواب شو، مبل های تخت خواب شو در انواع مختلفی از اشکال، اندازه ها و مواد موجود هستند. بهترین چیز در مورد مبل تخت خواب شو یک نفره این است که در عین استفاده دومنظوره، فضای کمتری را اشغال می کند. در نتیجه، می توانید دکوراسیون خود را مطابق با آنچه لازم دارید، انتخاب کنید. مبل تختخوا شو می تواند یک سرمایه گذاری عالی برای خانه ای با فضای کم باشد.

بخوانید:  صنعت مبل سازی و مبلمان در ایران | صادرات و توسعه

ما در فالوسوفا انواع مختلفی از مبلمان تخت خواب شو را تولید میکنیم. برای دیدن انواع مدل ها و خرید مستقیم کافی است به بخش فروشگاهی سایت فالوسوفا سری بزنید. از کاناپه تخت خواب شو تا مبل تخت خواب شو یک نفره را میتوانید در فالوسوفا پیدا کنید. خرید مبل تخت خواب شو از تولیدی مزایای زیادی دارد. بیایید برخی از این مزایا را با هم مرور کنیم:

  1. راحتی

خرید مبل تختخواب شو از تولیدی یک انتخاب فوق العاده است. مبل تخت خواب شو، یک مبلمان بسیار راحت است که می توانید در خانه کوچک تان داشته باشید. می توانید از آن در طول روز به عنوان مبل استفاده کنید و چندین مهمان پذیرا باشید. آنها در مقایسه با مبل های معمولی راحت تر هستند. علاوه بر این، شما نیازی به خرج کردن برای خرید یک تخت جداگانه نخواهید داشت.

  1. فضای بیشتر

اکثر مبل های تختخواب شو مدرن دارای گزینه هایی مانند کشو یا قفسه هستند. می توانید از این فضای ذخیره سازی برای نگهداری وسایل معمولی خود از جمله پتو، بالش و غیره استفاده کنید. مهمانانی که در شب اقامت دارند می توانند به سادگی یک پتو و بالش از قفسه های مبل بیرون بیاورند و بخوابند. این یک امکان فوق‌العاده برای اتاق‌های کوچک است زیرا نظم و نظافت را راحت میکند.

 

البته دراز کشیدن در رختخواب همیشه انتخاب خوبی نیست. شما باید فضاهای جداگانه ای برای استراحت و آرامش داشته باشید. یک مبل تخت خواب شو به شما این امکان را می دهد که استراحت کنید و اوقات خوشی را در کنار عزیزان خود سپری کنید.

 

  1. شیک شدن دکوراسیون

چه در خانه خود زندگی کنید و چه در یک مکان اجاره ای، داشتن یک اتاق نشیمن با تزئین زیبا ضروری است. خرید مستقیم مبل از تولیدی انتخابی عالی برای جذابیت بخشیدن به یک اتاق است. می توانید یک مبل تختخواب شو داشته باشید و آن را با کوسن های زیبا تزیین کنید و یک میز قهوه خوری شیک برای تکمیل ظاهر خانه داشته باشید. بهترین چیز این است که شما می توانید با یک مبل تختخواب شو هر چیدمانی داشته باشید، از بوهو گرفته تا دکوراسیون های مدرن و یا حتی کلاسیک. در مجموع، مبل های قابل تبدیل فالوسوفا برای فضاهای جمع و جور مناسب هستند زیرا می توانند به سرعت به تختخواب تبدیل شوند.

خرید مستقیم مبل از تولیدی

 

  1. قابل حمل و نقل

خرید مستقیم مبل از تولیدی مزایای زیادی دارد. مثلا میتوانید مبل سفارشی خود را با مواد و متریالی سفارش دهید که وزن زیادی نداشته باشند. مبل های تخت خواب شو سبک وزن هستند و به راحتی می توان آنها را از مکانی به مکان دیگر حمل کرد. هنگامی که در یک آپارتمان اجاره ای زندگی می کنید، بزرگترین چالشی که پیش می آید این است که چگونه اثاثیه را از مکانی به مکان دیگر منتقل کنید. مبل های تخت خواب شو چنین استرسی را از بین می برد. استفاده و حمل و نقل آنها بسیار آسان است. حتی اگر جابجا نمی‌شوید، می‌توانید مبل تختخواب‌شو خود را بدون زحمت از اتاقی به اتاق دیگر منتقل کنید. آنها برای جابجایی راحت تر هستند. بنابراین، نگرانی و دغدغه کمتری برای تغییر دکوراسیون خواهید داشت.

بخوانید:  استفاده از مبل تخت خواب شو | ویژگی ها و مقایسه

چه باور داشته باشید یا نه، مبل تختخواب شو یک گزینه عالی برای میزبانی از مهمانان سرزده است. زندگی در خانه های کوچک انجام کارهایی مانند میزبانی و مهمانی گرفتن را دشوار می کند. در کنار این سختی ها، داشتن میهمانان شبانه مستلزم یکسری مقدمات و امکانات است. مبل های تخت خواب شو در چنین سناریویی مفید هستند. آنها را می توان به سرعت و به راحتی به تخت خواب تبدیل کرد. در نتیجه، اگر مهمانان شما تصمیم به ماندن در شب داشته باشند، مجبور نخواهید بود برای پیدا کردن جایی برای خوابیدن شان استرس داشته باشید.

  1. تنوع

مبل های تخت خواب شو دارای طیف گسترده ای از پارچه ها، رنگ ها و طرح ها هستند. شما می توانید طرح و مدلی را انتخاب کنید که با دکوراسیون داخلی خانه شما مطابقت دارد. جالب ترین چیز در مورد مبلمان تختخواب شو این است که آنها با هر طرحی سازگار هستند. برای خرید مستقیم مبل از تولیدی مخصوصا مبل های تخت خواب شو به این سوالات پاسخ دهید تا به شما در انتخاب گزینه کمک کند:

  • مبل تختخواب شو شما کجا خواهد بود؟
  • چگونه بیشتر از مبل تختخواب شو خود استفاده خواهید کرد؟
  • به چه مقدار فضای نشستن و خواب نیاز دارید؟
  • چه دکوراسیون داخلی مدنظر شما است؟

قبل از خرید مستقیم مبل از تولیدی، ابتدا فضای موجود خود را بررسی کنید، از جمله فضای اختصاص داده شده پس از تبدیل مبل به تخت. توجه کنید که مبل تخت خواب شو شما با تبدیل به تخت، فضای بیشتری را اشغال می کند، بنابراین مهم است که این مورد را در فضای اتاق خود در نظر بگیرید. آیا یک تخت کاملاً کشیده در اتاق نشیمن شما جا می شود؟

هنگام خرید مستقیم مبل از تولیدی یا به طور کلی هر مبلمان خانگی، خوب است فهرستی از مدل‌هایی که به دنبال آن هستید داشته باشید و گزینه ای را انتخاب کنید که مناسب سلیقه و فضای شما باشد. مبل های تخت خواب شو را در فروشگاه اینترنتی مبلمان مورد علاقه خود جستجو کنید.

بخوانید: مبل تخت خواب شو دونفره

سوالات متداول

چه نوع پارچه ای برای مبل مناسب است؟

پارپه نخی و پنبه‌ای یکی از متنوع ترین پارچه های مناسب مبلمان راحتی است که هم دوام بالایی دارد و هم جنس آن نرم و لطیف است. نگهداری این پارچه ها بسیار راحت است و خیلی ساده با مواد شوینده مناسب و آب تمیز می‌شوند

چگونه تولیدکنندگان مبلمان را شناسایی کنیم؟

به طور معمول، علامت سازنده در جایی قرار می گیرد که به راحتی می توان آن را پیدا کرد اما زیبایی و ظاهر کلی مبل خراب نمیشود. اگر نام برند و یا مشخصات تولیدی مبل وجود داشته باشد، به احتمال زیاد علامت آن را در پشت یا زیر مبل، یا داخل کشوهای میزهای آن پیدا خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *