انتخاب رنگ مناسب مبلمان تختخواب شو

مبل تختخوابشو

انتخاب رنگ برای مبلمان بسیار مهم است و یکی از سخت ترن کارها هنگام خرید مبلمان انتخاب رنگ و طرح مبلمان است تا با سایر لوازم خانه ست شوند زیرا رنگ مبلمان تاثیر زیادی بر محیط خانه دارد. بهمین خاطر دیزاینرهای خانگی به مردم کمک می کنند تا بهترین و مناسبترین رنگ را انتخاب کنند. مشاوران مجموعه فالوسوفا می توانند برای انتخاب رنگ مناسب مبلمان تختخواب شو شما را راهنمایی کنند.

مبلمان در اتاق پذیرایی چیده می شوند و روی زیبایی و جذابیت دکوراسیون سالن پذیرایی تاثیر زیادی دارند بنابراین باید در انتخاب رنگ مناسب مبلمان تختخواب شو، حساسیت زیادی را به خرج دهید تا بتوانید دکوراسیونی شیک  را در سالن پذیرایی منزل تان ایجاد کنید. در ادامه این مقاله با نکاتی برای انتخاب رنگ مناسب مبلمان تختخواب شو آشنا می شوید. پس اگر انتخاب رنگ مبلمان منزل و ادارات برای شما مشکل است این مقاله را تا انتها دنبال کنید.

اهمیت انتخاب رنگ مناسب مبلمان تختخواب شو

همان طور که می دانید مبلمان نقش مهمی در زیبایی و طراحی دکوراسیون اتاق پذیرایی شما دارند. از این رو لازم است زمان کافی به  این کار اختصاص بدهید. همچنین حساسیت لازم را داشته باشید تا دکوراسیونی زیبا و شیک و در عین حال متفاوت داشته باشید.

وضعیت تاهل و تعداد فرزندان نکته ی دیگری که باید در زمان خرید مبلمان باید توجه داشته باشید. علاوه بر انتخاب رنگ مناسب مبلمان تختخواب شو باید به رنگ های به کار رفته در اجزای دکوراسیون اتاق پذیرایی نیز توجه داشته باشید. این امر باعث می شود تا دکوراسیونی زیبا داشته باشید. قبل از خرید اولویت های خود را بررسی کنید، تا بهترین و مناسب ترین رنگ و پارچه را برای مبلمان تختخواب شو خودتان انتخاب نمایید.

انتخاب رنگ مناسب مبلمان تختخواب شو

انتخاب رنگ مناسب مبلمان تختخواب شو

در انتخاب بهترین رنگ مبلمان تختخواب شو به نکات زیادی باید توجه کنید و علاوه بر این رنگ مبلمان را باید با توجه به سایر رنگ های استفاده شده در داخل خانه  انتخاب کنید تا مبلمان منزل تان شیک و برجسته تر به نظر برسند. برای انتخاب بهترین رنگ مبلمان تختخواب شو سالن پذیرایی باید به اندازه فضا و میزان نور موجود در سالن پذیرایی حتما توجه کنید. اگر فضای سالن پذیرایی منزل شما بزرگ است می توانید از رنگ های روشن و تیره مبلمان استفاده کنید .

دقت کنید برای سالن های پذیرایی کوچک بهتر است از رنگ روشن استفاده کنید تا فضای پذیرایی بزرگ به نظر برسد. اگر در فضای اتاق پذیرایی منزل تان نور به اندازه کافی وجود دارد باید از رنگ روشن مانند سفید و شیری استفاده کنید زیرا نور را منعکس می کند و فضای سالن پذیرایی روشن تر می کند.

 انتخاب رنگ مناسب مبلمان تختخواب شو بر اساس سلیقه شخصی

در ابتدا، مهم است بدانید که چگونه رنگ بر احساس تأثیر می گذارد. بطور مثال رنگ زرد باعث ایجاد احساس مثبت و امیدوار کننده، یا آبی باعث ایجاد احساس آرامش می شود. این موضوع در روابط شخصی نیز وجود دارد. شاید شما یکی از وسایل فیروزه ای دوران کودکی خود را دوست داشتید، یا از رنگ بنفش خاطره خوبی نداشته باشید و یاد اتفاقات ناراحت کننده بی افتد. ارتباطات شخصی شما با رنگ هر چه باشد، بر سایه های مورد نظر شما در خانه تأثیر می گذارد. سلیقه شخصی همیشه باید در اولویت باشد.

اگر رنگ های قوی و روشن را برای مبلمان تخت خوابشو می پسندید، می توانید برای رنگ دیوار از رنگ خنثی استفاده کنید.

انتخاب رنگ مناسب مبلمان تختخواب شو

انواع پارچه و کاربرد آن در مبلمان تخت خوابشو

در تهیه و ساخت انواع این نوع مبلمان از پارچه های مختلفی استفاده می شود که هر یک به نوبه خود زیبا هستند. تخت خوابشو با پارچه مخمل انتخاب ایده الی است که از آن برای دکوراسیون های لاکچری استفاده می شود زیرا این پارچه مقاومت بالایی دارد.

پارچه ساتن برای فضاهایی که مبل زیادی ندارد، انتخاب مناسبی است. در صورتی که قصد دارید در اتاق نشیمن از مبل تخت خوابشو استفاده نمایید، بهتر است از پارچه های ساتنی استفاده نکنید زیرا عمر مفید این نوع پارچه از پارچه های دیگر کمتر است.

مبلمان تخت خواب شو با پارچه چرم برای فضا های کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین شما می توانید برای دکوراسیون های کلاسیک محیط کار خود که در واقع جزو فضای رسمی محسوب می شود، از این نوع پارچه استفاده نمایید.

برای اتاق پذیرایی سنتی از پارچه جاجیم و گلیم استفاده می کنند.

مبل تخت خوابشو برای محیط اداری

اگر قصد دارید از مبلمان تخت خواب شو برای محیط کار خود استفاده کنید، بهتر است از تم رنگی خنثی استفاده کنید.

برای یک انتخاب درست، به استحکام فنر و اسکلت مبل تخت خوابشو که قصد دارید خریداری نمایید، دقت کنید تا در فرایند باز و بسته شدن دچار آسیب نشود و برای مدت زمان بیشتری بتوانید از آن استفاده کنید. بهتر است فوم و پارچه های انتخابی از مواد اولیه با کیفیت و مرغوب تهیه شود تا در طی گذر زمان فرسوده و کهنه نشود.

استفاده از مبلمان تختخواب شو برای محیط اداری یک نیاز مهم و اساسی است؛ ولی بهتر است از مبل های که تم های رنگی رسمی تری دارند و دارای رنگ های خنثی مثل سفید، سیاه و خاکستری هستند، استفاده شود تا این تضاد در محیط اداری شما خیلی به چشم نیاید.

پر طرفدارترین رنگ مبلمان تختخواب شو

بهتر است رنگ مبلمان تختخواب شو را به گونه ای انتخاب کنید که هر زمان که خواستید دکوراسیون را تغییر دهید و مجبور به تعویض  کل مبلمان نشوید. در ادامه شما را با پر طرفدارترین رنگ مبلمان تختخواب شو آشنا خواهیم کرد.

مبلمان کرم رنگ

مبلمان کرمی می توانند انتخاب خوبی برای سالن پذیرایی باشند. دقت کنید که رنگ کرمی از انواع رنگ های کلاسیک است و با رنگ هایی نظیر سیاه و قرمز و خاکستری و آبی تیره به راحتی ترکیب می شود.

انتخاب رنگ مناسب مبلمان تختخواب شو

رنگ قهوه ای

رنگ قهوه ای از انواع رنگ های کلاسیک و در عین حال شیک و مدرن است و بیشتر افراد تمایل دارند برای داشتن دکوراسیونی زیبا در سالن پذیرایی و محیط اداری از این رنگ استفاده کنند. مبلمان تخت خوابشو قهوه ای رنگ جلوه خاصی را به دکوراسیون می بخشد، به گونه ای که که در سبک دکوراسیون سلطنتی بیشتر از این توع رنگ مبلمان استفاده می کنند.

مبل تخت خوابشو سفید

دکوراسیون سفید هیچ وقت از مد نمی افتد. توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب رنگ سفید بهتر است به میزان مقاومت پارچه مبلمان در برابر لکه توجه کنید و مبلمان تختخواب شو سفیدی را برای دکوراسیون خود انتخاب کنید که به راحتی تمیز می شوند و قابلیت شستشو دارند. اگرچه مشاوران و طراحان دکوراسیون این اغلب این رنگ را برای مبل تخت خواب شو پیشنهاد نمی کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *